A pontos kiállási időpontot az utazást megelőző napon legkésőbb 17:00-ig telefonon egyeztetjük utasainkkal. Amennyiben mobiltelefonos elérhetőség nem lett megadva, úgy vezetékes telefonon egyeztetjük a kiállás idejét. Ha a megadott időpontig nem kap értesítést tőlünk, úgy kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat.

Hibás adatok

Ha a megrendelő a hibásan megadott elérhetőségek miatt nem elérhető, az esetleges módosítás miatt adódó kellemetlenségért a megrendelőt terheli felelősség. Gyűjtőjáratos megrendelés esetén a folyamatosan érkező foglalások függvényében az előzetesen megadott indulási időt Szolgáltató maximum 1,5 órával előrébb hozhatja. Az esetleges változásról legkésőbb az utazást megelőző napon megrendelőnket telefonon értesítjük.

A kiutazások kedden és csütörtökön, a hazautak szerdán és pénteken történek. A menetrendről ezen a hivatkozáson talál bővebb tájékoztatót!

Amennyiben a megrendelés privát transzferes szolgáltatásra vonatkozik, úgy a kiállás időpontján csak a megrendelő változtathat

Kérje árajánlatát a “németbe utazás” szolgáltatásunkról

Amennyiben árajánlatot szeretne kérni a “németbe utazás” szolgáltatásunkról kattintson ide: árajánlat. Ha a “németbe utazás”szolgáltatást szeretné megrendelni kattintson ide: megrendelés. További információért hívja a +36304450239 telefonszámot vagy használja a kapcsolat oldalunkon található elérhetőségi adatainkat.